måndag 9 oktober 2017

Det brinner i bröstet...


Lite kaxig måndags attityd kan man behöva!


...
Det brinner i bröstet, varje gång
varje gång du ser på mig
Det brister i rösten varje gång 
varje gång jag säger ditt namn
...

-Danny Saucedo-

Ja nu brinner det där vildvinet och med solens hjälp så brinner det nästan smärtsamt vackert.

Jag kunde inte låta bli att tänka på den där låten jag citerade överst,
 på tal om att brinna...
Och ganska ofta brinner det i mitt bröst också, känslomänniska som jag är.


Ibland skulle man vilja fånga höstens vackra och stoppa i en liten ask för att ta fram grå trista vinterdagar.
Då hade det där sällsamma ljuset och färgerna varit alldeles extra magiskt att få se på.



Denna dag har ägnats mycket åt att fotografera, bokföra och så klart det obligatoriska måndagspysslet.
Haft mycket att fundera över också...

Men ja, nu blickar vi framåt.
Detta blir en bra vecka med möte och reportage och fina nyheter till butiken som jag försöker hinna med att fota hela tiden...


Mössa och sjal min nätbutik/butik.

Alltså fast att det var så fint väder idag så var det riktigt riktigt kyligt.




Hoppas din vecka börjat bra.

Kram M.

Inga kommentarer: