onsdag 9 augusti 2017

Augustis första...


Hej där.

Denna dagen har gått i ett!

Satt uppe sent igår för att lägga beställningar till butiken...som sen krånglade...gah...

Och sen var det att fota till nätbutiken på förmiddagen idag, sen iväg och kolla kakel (och jag har typ sett vad jag vill ha men vi är ju två att bestämma i denna diskussion😉) och sen snabbt iväg igen för att inte komma för sent till handledarkurs på trafikskolan halv fem (för att få övningsköra med sitt barn som det är dags för nu när O fyllt 16 år).

Handledarkursen varade i fyra timmar och nu har jag svarat på mail och smått och gott och ska snart däcka i soffan och klockan är drygt tio.

Inte en minut över idag har det känts som men så är ju vissa dagar.



Denna krans inspirerad av tidig augusti och dess färger band jag igår.

Visst är det fint med ljung...


Får se om jag hinner göra någon mer imorgon kanske, det är ju så roligt...


Hoppas ni haft en bra dag!
Hos oss kom solen fram på eftermiddagen efter en förmiddag med regn.


Kram från mig!

Inga kommentarer: